top of page

MEEST GESTELDE VRAGEN

BESTELLEN

Hoe bestel ik een gebakje? Via het MENU en de knop BESTELLEN weergegeven op de HOMEPAGE, kun je een bestelling plaatsen. Wanneer je een bestelling plaats, ontvang je binnen 48 uur, per mail, een bevestiging met een betaallink. Zodra de betaallink is voldaan, gaan wij met de bestelling aan de slag.

Uit welke smaken kan ik kiezen? Je kunt een keuze maken uit alle gebakjes die op het MENU staan. 

Hoe ver van te voren kan ik een bestelling plaatsen? Hoe eerder je besteld, hoe groter de kans dat de opgevraagde datum beschikbaar is. Houd rekening met enkele dagen, tot een week van te voren. Heb je geluk, dan is een last-minute bestelling ook mogelijk. Geen garantie, maar proberen kan natuurlijk altijd. 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat ik deze geplaatst heb? Het wijzigen van een al geplaatste bestelling kan, mits de betaling nog niet is voldaan. Neem hiervoor per mail contact met ons op. 

Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen? Momenteel gaan al onze bestellingen via de website, mail of Instagram.

BETALEN

Welke betalingsmogelijkheden zijn er? Bij het plaatsen van een bestelling krijg je per mail een betaallink toegestuurd. Voor bedrijven is het ook mogelijk om de betaling via een factuur te voldoen. 

Wat gebeurt er indien ik de betaallink niet of te laat betaal? Wanneer de betaallink niet wordt voldaan, vervalt de bestelling. 

Mijn bestelling kan niet geplaatst worden op de aangevraagde datum, kan ik er nog vanaf zien? Na het plaatsen van een bestelling krijg je per mail een bevestiging en een betaallink toegestuurd. In het geval dat we de aangevraagde datum niet kunnen garanderen doen wij een voorstel voor een andere afhaal- of bezorgdatum. Indien deze datum niet naar wens is, is het mogelijk om de bestelling te annuleren. 

AFHALEN EN BEZORGEN

Waar kan ik mijn bestelling afhalen? Het ophalen van je bestelling kan in het centrum van Utrecht. Je ontvangt de adresgegevens per mail, zodra de betaallink voldaan is.

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen? Het afhalen van je bestelling vindt plaats op de door jouw opgevraagde datum. We maken per mail een afspraak over een tijdstip waarop de bestelling afgehaald kan worden.

Kan mijn bestelling ook bezorgd worden? Bezorging is altijd mogelijk. Het tarief is afhankelijk van de locatie en het bestelbedrag. 

Hoe wordt mijn bestelling aangeleverd? Alle bestellingen worden in een doos geleverd, waarin je de gebakjes ook tot het uitserveren kunt bewaren. 

Hoe kan ik mijn bestelling het beste vervoeren? Met de fiets, auto of het openbaar vervoer, is allemaal geen probleem. Zorg voor een stabiele ondergrond. Zet ze in de auto of in het openbaar vervoer, tussen je benen op de grond, of hang een tasje aan het stuur van je fiets.

BEWAREN

Zijn de gebakjes na het afhalen meteen te nuttigen? De gebakjes worden altijd op kamertemperatuur afgegeven. Je kunt ze dus meteen uitserveren. Wil je dat niet, bewaar ze dan met doos en al in de koelkast.

Hoe kan ik de gebakjes zo lang mogelijk goed houden? Dat is per product verschillend. We maken dagverse producten, die enkel lekker zijn op de dag zelf, maar er zijn ook vaak genoeg producten die je tot 2-3 dagen kunt bewaren. Neem voor specifieke informatie contact met ons op per mail of via Instagram.

PERSONALISEREN 

Ik heb een voedselallergie, kan ik veilig een bestelling plaatsen? Vermeld de allergie in een notie, bij de bestelling. We zullen je in dat geval per mail verder informeren over de mogelijkheden. 

Zit er alchohol in jullie gebakjes? Dat wisselt per menu. Neem voor specifieke informatie contact met ons op per mail of via Instagram.

Ik ga trouwen, zijn er ook mogelijkheden voor een bruidstaart of sweettable? Gefeliciteerd! Uiteraard is het mogelijk om het huidige aanbod daar voor te gebruiken. Let wel, grote aanvragen dienen 4 tot 6 weken van te voren geplaatst te worden. Wil je iets anders dan het huidige aanbod, neem dan per mail contact met ons op, om te bespreken wat er mogelijk is. Je vindt ons mailadres bij de CONTACT gegevens. 

bottom of page